- Úvod
- Všetko o nákupe
- FAQ - Problémy s platbou
Otázka: Chcem zmeniť spôsob platby:
Dôvod: Napríklad ak ste zvolili platba kartou, alebo presmerovanie do banky a nepodarilo sa Vám zaplatiť
Odpoveď: najjednoduchšie je nám napísať, preposlať kópiu objednávky, alebo aspoň napísať číslo objednávky na eshop@dantik.cz s tým, či si prajete prepnúť spôsob platby na dobierku, alebo chcete poslať výzvu na platbu.
Nedostal som faktúru / dostal som len dodací list:
Dôvod: Vracali sa nám zásielky, ktoré už mali vystavené doklady, čo nám robilo problémy v účtovníctve.
Odpoveď: Systém Vám automaticky zašle faktúru mailom na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke akonáhle nám budú peniaze pripísané na účet.
Prečo nie je nikde uvedené číslo konta?
Dôvod: Sme radi, že nám chcete posielať peniaze, ale pokiaľ nám peniaze pošlete bez správneho variabilného symbolu veľmi zle sa nám platba spáruje s vašou zákazkou. Pokiaľ uvediete navyše zlý variabilný symbol, zamestná nás to niekedy aj na desiatky minút, keď dohľadávame komu máme peniaze pripísať.
Odpoveď: ak ste zvolili nejaký spôsob platby, kde je potrebné platiť na účet, pošleme vám počas pár pracovných hodín výzvu na platbu, kde je uvedený Variabilný symbol a číslo účtu. Číslo účtu vo Fio banke a.s. je 5540302010/2010, avšak platbu bez Variabilného symbolu neodporúčame.
Serióznosť pri platbe vopred:
Otázka: môže sa stať že by som uhradil tovar vopred a nedostal ho?
Odpoveď: Nie, sme rodinná firma s cca 15 zamestnancami, 3 predajňami a veľkoobchodom, ktorá podniká od roku 1989. Stojíme si za našou serióznosťou. Nikomu nič nedlžíme, správame sa slušne a korektne. Ak zistíme, že nám prišli peniaze na účet neoprávnene, vraciame ich späť. Rovnako ak by ste neboli z nejakého dôvodu spokojní. Nestojí nám za to obohatiť sa o pár stoviek či tisíc korún za cenu nejakej zlej recenzie alebo nespokojnosti zákazníkov.