RÁMOMAT - VYSKÚŠAJTE ZADARMO VIZUALIZÁCIU RÁMOV

Novinky
22.12.2022
2022-12-22 | Krásne Vianoce a šťastný nový rok!
Vážení zákazníci, rok je takmer na konci a my sme radi, že ste ho strávili s nami. Len vďaka Vám sme mohli vyrobiť tisíce rámov, rozšíriť kolekciu o... čítať celé
29.11.2022
2022-11-29 | Vylepšujeme naše stránky
aktuálne pracujeme na zlepšení nášho webu, prehadzujeme kategórie, dopĺňame obrázky. čítať celé
11.07.2022
Prvý rok po presťahovaní
Je to tu! Ani sme sa nenazdali a už môžeme oslavovať prvý rok v našej novej hale v ulici Drahoňovského v pražských Repich. Presťahovali sme sa z lege... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
  1. Úvod
  2. Všetko o nákupe
  3. FAQ - Problémy s platbou
Problémy s platbou

Otázka: Chcem zmeniť spôsob platby:

Dôvod: Napríklad ak ste zvolili platba kartou, alebo presmerovanie do banky a nepodarilo sa Vám zaplatiť

Odpoveď: najjednoduchšie je nám napísať, preposlať kópiu objednávky, alebo aspoň napísať číslo objednávky na eshop@dantik.cz s tým, či si prajete prepnúť spôsob platby na dobierku, alebo chcete poslať výzvu na platbu.

Nedostal som faktúru / dostal som len dodací list:

Dôvod: Vracali sa nám zásielky, ktoré už mali vystavené doklady, čo nám robilo problémy v účtovníctve.

Odpoveď: Systém Vám automaticky zašle faktúru mailom na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke akonáhle nám budú peniaze pripísané na účet.


Prečo nie je nikde uvedené číslo konta?

Dôvod: Sme radi, že nám chcete posielať peniaze, ale pokiaľ nám peniaze pošlete bez správneho variabilného symbolu veľmi zle sa nám platba spáruje s vašou zákazkou. Pokiaľ uvediete navyše zlý variabilný symbol, zamestná nás to niekedy aj na desiatky minút, keď dohľadávame komu máme peniaze pripísať.

Odpoveď: ak ste zvolili nejaký spôsob platby, kde je potrebné platiť na účet, pošleme vám počas pár pracovných hodín výzvu na platbu, kde je uvedený Variabilný symbol a číslo účtu. Číslo účtu vo Fio banke a.s. je 5540302010/2010, avšak platbu bez Variabilného symbolu neodporúčame.

Serióznosť pri platbe vopred:

Otázka: môže sa stať že by som uhradil tovar vopred a nedostal ho?

Odpoveď: Nie, sme rodinná firma s cca 15 zamestnancami, 3 predajňami a veľkoobchodom, ktorá podniká od roku 1989. Stojíme si za našou serióznosťou. Nikomu nič nedlžíme, správame sa slušne a korektne. Ak zistíme, že nám prišli peniaze na účet neoprávnene, vraciame ich späť. Rovnako ak by ste neboli z nejakého dôvodu spokojní. Nestojí nám za to obohatiť sa o pár stoviek či tisíc korún za cenu nejakej zlej recenzie alebo nespokojnosti zákazníkov.

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 680 209 / e-mail: eshop@dantik.cz / IČ: 63075652

Podľa zákona o evidenci tržieb je prodávajúci povinný vystaviť kupujůcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatů tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.

 

     

 

 Dantik.cz na FAVI.sk

 

DANTIK, s.r.o.