- Úvod
- Všetko o nákupe
- FAQ - Problémy s kvalitou
Euroklipy sú poškriabané:
Problém: pri rozbaľovaní sme zistili, že plexisklo na euroklipoch je poškriabané.
Odpoveď: plexisklo na klipoch je chránené z oboch strán krycou fóliou, aby sa nepoškriabalo, takmer nie je možné, aby sa poškriabalo pri výrobe. Preto prosíme skontrolujte či je krycia fólia strhnutá z oboch strán. Pokiaľ áno, napíšte nám na eshop@dantik.cz a my vám pošleme nové plexi.
Euroklip má urazený roh
Problém: pri rozbalení euroklipu sme zistili, že je urazený roh.
Odpoveď: Môže sa stať, že prepravca pri manipulácii s euroklipom nešikovne klikne o roh, čím môže dôjsť k odštiepeniu rohu. Prosím napíšte nám na eshop@dantik.cz a my vám pošleme nový euroklip.
Euroklip je nekvalitný:
Problém: krivo odrezané plexi, urazený roh, poškriabané plexi atď. Môže sa samozrejme stať, že niekto niečo prehliadne, alebo že sa poškodí rám v škatuľke, v ktorej je, v sklade, alebo pri preprave.
Odpoveď: Za kvalitou si stojíme, pokiaľ nie ste úplne spokojní, vždy nám dajte vedieť na eshop@dantik.cz alebo na telefón 251 680 209. Uznávame prakticky všetky reklamácie a je pre nás dôležité, aby ste o nás hovorili len v dobrom. Preto prosíme, než nám napíšete nejakú recenziu typu dostal som rám s urazeným rohom. Dajte nám šancu problém napraviť a to aj keď za vadu nemôžeme.
Heureka a zlá recenzia:
Problém: nastal nejaký problém píšete do Heureky.
Odpoveď: Všetky recenzie čítame, reagujeme na ne a upravujeme podľa nich systém. Sme ale samozrejme vďační, pokiaľ nám o prípadnej nejakej „chybke“ dáte vedieť na mail.
Heureka a dobrá recenzia:
Problém: Ak ste spokojní, vyhoveli sme vám a chcete nám urobiť radosť, napíšte nám pár slov do hodnotenia (neklikajte len na dobrý/zlý)
Odpoveď: Každý nespokojný zákazník napíše recenziu, dobrú recenziu napíše tak jeden zo 100 spokojných. Pritom recenzie vás veľmi motivujú a vo svete, kde je každý „naštvaný“ na každého už z princípu nám veľmi pomáhajú. Zároveň nám umožnujú robiť niektoré akcie.