RÁMOMAT - VYSKÚŠAJTE ZADARMO VIZUALIZÁCIU RÁMOV

Novinky
22.12.2022
2022-12-22 | Krásne Vianoce a šťastný nový rok!
Vážení zákazníci, rok je takmer na konci a my sme radi, že ste ho strávili s nami. Len vďaka Vám sme mohli vyrobiť tisíce rámov, rozšíriť kolekciu o... čítať celé
29.11.2022
2022-11-29 | Vylepšujeme naše stránky
aktuálne pracujeme na zlepšení nášho webu, prehadzujeme kategórie, dopĺňame obrázky. čítať celé
11.07.2022
Prvý rok po presťahovaní
Je to tu! Ani sme sa nenazdali a už môžeme oslavovať prvý rok v našej novej hale v ulici Drahoňovského v pražských Repich. Presťahovali sme sa z lege... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
  1. Úvod
  2. Všetko o nákupe
  3. FAQ - Problémy s kvalitou
Problémy s kvalitou a reklamácie:

Euroklipy sú poškriabané:

Problém: pri rozbaľovaní sme zistili, že plexisklo na euroklipoch je poškriabané.

Odpoveď: plexisklo na klipoch je chránené z oboch strán krycou fóliou, aby sa nepoškriabalo, takmer nie je možné, aby sa poškriabalo pri výrobe. Preto prosíme skontrolujte či je krycia fólia strhnutá z oboch strán. Pokiaľ áno, napíšte nám na eshop@dantik.cz a my vám pošleme nové plexi.

Euroklip má urazený roh

Problém: pri rozbalení euroklipu sme zistili, že je urazený roh.

Odpoveď: Môže sa stať, že prepravca pri manipulácii s euroklipom nešikovne klikne o roh, čím môže dôjsť k odštiepeniu rohu. Prosím napíšte nám na eshop@dantik.cz a my vám pošleme nový euroklip.

Euroklip je nekvalitný:

Problém: krivo odrezané plexi, urazený roh, poškriabané plexi atď. Môže sa samozrejme stať, že niekto niečo prehliadne, alebo že sa poškodí rám v škatuľke, v ktorej je, v sklade, alebo pri preprave.

Odpoveď: Za kvalitou si stojíme, pokiaľ nie ste úplne spokojní, vždy nám dajte vedieť na eshop@dantik.cz alebo na telefón 251 680 209. Uznávame prakticky všetky reklamácie a je pre nás dôležité, aby ste o nás hovorili len v dobrom. Preto prosíme, než nám napíšete nejakú recenziu typu dostal som rám s urazeným rohom. Dajte nám šancu problém napraviť a to aj keď za vadu nemôžeme.

Heureka a zlá recenzia:

Problém: nastal nejaký problém píšete do Heureky.

Odpoveď: Všetky recenzie čítame, reagujeme na ne a upravujeme podľa nich systém. Sme ale samozrejme vďační, pokiaľ nám o prípadnej nejakej „chybke“ dáte vedieť na mail.

Heureka a dobrá recenzia:

Problém: Ak ste spokojní, vyhoveli sme vám a chcete nám urobiť radosť, napíšte nám pár slov do hodnotenia (neklikajte len na dobrý/zlý)

Odpoveď: Každý nespokojný zákazník napíše recenziu, dobrú recenziu napíše tak jeden zo 100 spokojných. Pritom recenzie vás veľmi motivujú a vo svete, kde je každý „naštvaný“ na každého už z princípu nám veľmi pomáhajú. Zároveň nám umožnujú robiť niektoré akcie.

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 680 209 / e-mail: eshop@dantik.cz / IČ: 63075652

Podľa zákona o evidenci tržieb je prodávajúci povinný vystaviť kupujůcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatů tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.

 

     

 

 Dantik.cz na FAVI.sk

 

DANTIK, s.r.o.