- Úvod
- Všetko o nákupe
- FAQ - Problémy s objednávkou
Chcem zlúčiť objednávky:
Dôvod: Napríklad ak ste si objednali nejaké rámy, a následne chcete nejaké ďalšie doobjednať, alebo si vyberiete tovar ešte z ďalších našich eshopov, je zbytočné aby ste platili napríklad 2x dopravu.
Odpoveď: Jednoducho stačí napísať na eshop@dantik.cz čísla vašich objednávok, následne zákazky spojíme. Robíme to automaticky, ak si všimneme, ale je možné, že niekto niečo prehliadne.
Stav zákazky:
Otázka: Nedostávam žiadne informácie o stave našej zákazky.
Odpoveď: Chyba je na našej strane, prerábame systém, aby ste boli informovaní čo najviac, to že ste ale nedostali žiadnu informáciu o stave objednávky neznamená, že sa na nej nepracuje. Zákazka nám príde mailom, akonáhle ju odošlete. Vytlačíme ju a ihneď na nej začneme pracovať. Stavy zákaziek rozosielame potom trošku hromadne v momente, keď sa prihlásime do administrácie.