Novinky
29.11.2022
2022-11-29 | Vylepšujeme naše stránky
aktuálne pracujeme na zlepšení nášho webu, prehadzujeme kategórie, dopĺňame obrázky. čítať celé
11.07.2022
Prvý rok po presťahovaní
Je to tu! Ani sme sa nenazdali a už môžeme oslavovať prvý rok v našej novej hale v ulici Drahoňovského v pražských Repich. Presťahovali sme sa z lege... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
  1. Úvod
  2. Všetko o nákupe
  3. FAQ - Problémy s objednávkou
Problémy s objednávkou:

Chcem zlúčiť objednávky:

Dôvod: Napríklad ak ste si objednali nejaké rámy, a následne chcete nejaké ďalšie doobjednať, alebo si vyberiete tovar ešte z ďalších našich eshopov, je zbytočné aby ste platili napríklad 2x dopravu.

Odpoveď: Jednoducho stačí napísať na eshop@dantik.cz čísla vašich objednávok, následne zákazky spojíme. Robíme to automaticky, ak si všimneme, ale je možné, že niekto niečo prehliadne.

 


Stav zákazky:

Otázka: Nedostávam žiadne informácie o stave našej zákazky.

Odpoveď: Chyba je na našej strane, prerábame systém, aby ste boli informovaní čo najviac, to že ste ale nedostali žiadnu informáciu o stave objednávky neznamená, že sa na nej nepracuje. Zákazka nám príde mailom, akonáhle ju odošlete. Vytlačíme ju a ihneď na nej začneme pracovať. Stavy zákaziek rozosielame potom trošku hromadne v momente, keď sa prihlásime do administrácie.

DANTIK, s.r.o. / Praha 5 / telefon: +420 251 680 209 / e-mail: eshop@dantik.cz / IČ: 63075652

Podľa zákona o evidenci tržieb je prodávajúci povinný vystaviť kupujůcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatů tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.

 

     

 

 Dantik.cz na FAVI.sk

 

DANTIK, s.r.o.